Social Icons

czwartek, 30 czerwca 2016

LBA 2016


Już drugi raz bierzemy udział w tej zabawie. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o co chodzi, odsyłam do postu sprzed roku → klik.

W tym roku otrzymaliśmy dwie nominacje, od Black and white dream oraz Mango - whippet z pasją, za co bardzo dziękujemy :)


Pytania od Kingi:

1. Preferujesz szelki czy obrożę?
Zależy od sytuacji. Do ciągnięcia szelki, do spokojnego chodzenia na smyczy obrożę, gdyż Damon doskonale rozumie różnicę pomiędzy nimi.


2. Bez jakiej zabawki życie Twojego psa byłoby nudne?
Zdecydowanie piłki.


3. Co Cię irytuje w Twoim psie?
Naprawdę jest niewiele rzeczy, które mnie irytują w Damonie. Obecnie jest to plaga z lizaniem suczych sików. On doskonale wie, że nie wolno mu tego robić, jednak jeden liz tak "na smaczek" jeśli to jakaś nowa suka na dzielni... No i branie na siebie rzeczy, które nie są do niego skierowane: mam czkawkę, a on zachowuje się jakbym go pobiła, choć nigdy nie miał złego doświadczenia z tym dźwiękiem.

4. Wybierasz się na jakieś obozy/seminaria w tym roku?
Nie, aczkolwiek mój udział w seminariach zawsze jest spontaniczny, więc...

5. Ulubiony psio-ludzki team?
Nie posiadam, jednak bardzo lubię patrzeć na poczynania Pauli Gumińskiej ze swoim stadem.

6. Top 3 ulubione rasy psów?
Border collie, owczarek belgijski malinois i...

7. Czy Twój pies jest spokojnym burkiem czy raczej małą torpedką?
Zależy od sytuacji. W domu spokojniutki burek, którego interesuje głównie mizianko od ludzkiej części społeczeństwa, natomiast poza domem pracoholik, który nie pokaże zmęczenia.


8. Jakie psie smaki Twój pies lubi najbardziej? 
Głównie surowe/gotowane mięsiwo i smaczki domowej roboty.

9. Wolisz spacery w towarzystwie czy sam/a?
Zależy od sytuacji i towarzystwa ;)

10. Najfajniejsza komenda jaką do tej pory udało Ci się nauczyć psa?
Hm, nie wiem, wszystkie są fajne na swój sposób. Jednak najprzydatniejsze wg mnie to otrzepywanie się na komendę:


11. O czym najbardziej lubisz pisać na blogu?
O niczym haha. Nie no, lubię pisać, ale nie lubię wrzucać zdjęć. To znaczy lubię, ale w żadnym stopniu nie jestem systematyczna, więc mam ogromne zaległości z obrabianiem fot, stąd notki są tak rzadko, niestety. Nie mam ulubionego tematu, piszę o tym, co wg mnie może się komuś przydać. 


Pytania od Marty:

1. Najlepszy psi przyjaciel Twojego pupila/pupili?
Damon nie ma najlepszego przyjaciela, ale ma swoją kumpelę od szczeniaka Lili :)


2. Co najbardziej motywuje Twojego psa/psy (zabawki, smakołyki itp.)?
Zdecydowanie zabawki.

3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zima. Bo nie zdycham z gorąca, a i Damon uwielbia pląsanie w śniegu.


4. W czym najbardziej przypominasz swojego psa/psy (np. jakaś Wasza wspólna cecha charakteru)?
Przy tym pytaniu musiałam poprosić o pomoc, bo osobiście nie mam pojęcia. Wg mnie jesteśmy totalnymi przeciwieństwami, ja jestem nisko reaktywna - on wysoko, ja leń - on pracoholik. Jednak obydwoje wspólnie uwielbiamy uczyć się nowych rzeczy i jesteśmy kreatywni.

5. Twoja ulubiona książka poświęcona psom?
Od dziecka uwielbiałam "Lassie, wróć!".

6. Twój ulubiony psi blog?
Nie posiadam ;)

7. Wpisy na blogach jakiego rodzaju najbardziej lubisz czytać (Haul, Psia szafa, DIY, Jak nauczyć...? itp.)?
Zależy w jaki sposób wpis został przedstawiony.

8. Twoja ulubiona dyscyplina sportu kynologicznego?
W chwili obecnej obedience, choć Damon najbardziej kocha frisbee.


9. Twoje ulubione zwierzęta domowe (nie licząc psów)?
Króliki miniaturowe.

10. Co myślisz o rasie whippet? Lubisz? Nie lubisz? Za co cenisz te psy, a jakie ich cechy Ci nie odpowiadają?
Co prawda nigdy nie miałam z nimi do czynienia na żywo, ale można uznać, że to moja ulubiona rasa z grupy chartów.

11. Twój ulubiony cytat związany z psami?
Mam dwa :)
  • "Nikt tak nie docenia geniuszu zawartego w twoich słowach jak twój pies." - Christopher Morley
  • "Największą przyjemnością w posiadaniu psa jest to, że możesz się przed nim wygłupić, a on nie tylko, że się nie będzie śmiał, ale też zrobi z siebie głupka." - Samuel Butler

I to by było na tyle. Tradycyjnie nie nominuję nikogo :)



3 komentarze:

  1. To Hifica (szyte na wymiar), model 2w1: sledy z przepięciem na guardy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu LBA? Ma to swoje plusy i minusy, jednak zawsze lubię to czytać. Świetne pytania i ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania różniły się od zeszłorocznych, dlatego zdecydowałam się na nie odpowiedzieć :)

      Usuń