Social Icons

niedziela, 8 maja 2016

Przyniosę ci co zechcesz

Niemożliwe? A jednak Damon udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych!


Już w zeszłym roku przyszedł mi do głowy pomysł na (wówczas tak mi się tylko wydawało) nieskomplikowany filmik, ukazujący aport przeróżnych rzeczy. Najpierw w planach było dobić do 50 przedmiotów, a zatem po domu rozpoczęłam poszukiwania rekwizytów, jednocześnie notując je skrupulatnie na kartce, by się nie powtarzać. Ale co rusz wynajdowałam co dziwniejsze rzeczy i tak dobiłam do około osiemdziesięciu. A skoro tak to czemu nie iść na całość? Zatem ostatecznie postanowiłam, że będzie to 100 przedmiotów, jednak finalnie na filmiku znajduje się ich dokładnie 107.


Przyznam się bez bicia, że zdecydowaną większość Damon miał pierwszy raz w pysku, więc był lekko zdziwiony co ta pańcia znowu wymyśliła. Małych rzeczy nie widział, więc często trzeba było powtarzać ujęcia, ale dzięki temu miałam fajny materiał na dodatek do filmiku w postaci wpadek na planie.

Nie przedłużając, serdecznie zapraszam na filmik (klik w zdjęcie):


 klik w obrazek, by przejść do filmiku 

A jak Wasze psy? Wezmą wszystko do pyska czy jednak są rzeczy, przy których patrzą na Was jak na debili z miną: "Pogięło cię? Sam/a se to noś!"? ;)


4 komentarze:

  1. Boskie :D Jajeczko na koniec the best. oops... pękło... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym jest słomka: "no co jest, przecież puściłem we właściwym miejscu" :D

      Usuń
  2. Mega! :D Kaprys raczej nie weźmie, delikatna "dama".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od przyjemnych dla pyska rzeczy, np. chusteczek higienicznych lub polaru ;)

      Usuń